niedziela, 3 stycznia 2016

Hello '16


   

Witam Was!
Wcześniej, nie było kiedy napisać, wiadomo Wigilia i oswajanie się z dziwnym czasem po wigilijnym. Nie byłam zadowolona, że już niedługo mam 'świętować' ale powiem szczerze, że zaskoczył mnie fakt, iż była ona naprawdę udana! Świetnie mi się spędziło tę chwilę z najbliższymi! Pomyślałam, że przecież jesteśmy tacy podobni to dlaczego ma nie być dobrze? To oni zbudowali to wszystko i są dla mnie najważniejsi. Co rok siadamy do stołu w klasycznym, tym samym składzie - ja, mama, babcia, dziadek, wujek, chrześni i kuzynek. Jest jak jest ale ważne, że są. Ważne jacy są wobec mnie i że zawsze mi pomogą. Standardowym zakończeniem tegoż wieczoru był Kevin w tv.
Tyle jeśli chodzi o Święta. Głównym tematem tego posta jest miniony rok i aktualny.
W ostatnie dni chciałam wszystko pokończyć. Nie smucić się niczym i być najzwyczajniej szczęśliwa, generalnie nie mieć powodów do tego smutku. To się udało i zakończyłam 2015 w najlepszym stylu, tak sądzę. '15 był dla mnie właściwie rokiem wszystkiego, działo się za dużo abym mogła go zatytułować jednym słowem. Ale naprawdę to było coś! Petarda! (hah) Będę go wspominać jak najlepiej. 31 jak patrzyłam na zdjęcia i ogólnie przypominałam sobie mnie z sylwestra '14 i z pierwszego półrocza to widziałam dzidzię. W tym drugim przeszłam najlepszą zmianę, dzięki której jestem teraz jaka jestem. Wcześniej byłam taka nieświadoma, haha. Generalnie śmieję się nawet z tego jak bardzo dziś jestem nieświadoma swojego przyszłego szczęścia. Tego jak będzie wspaniale i tego co mnie czeka. Tak samo jak ględzimy, że nic nam nie wychodzi i jest źle. Człowieku, za jakiś czas cofniesz się pamięcią do tego co mówiłeś i naprawdę będziesz się śmiał. No tak..


 

Ten rok był legendarny.
A jeśli chodzi o 2016! Postanowiłam, że to będzie rok dla mnie. (Tak, wiem jak to głupio brzmi) Zajmę się sobą, swoją osobą. Kto będzie chciał się ugościć w moim życiu - spoko, zapraszam, ale mam duże plany co do siebie i nikt mi tego psuć nie będzie. Haha. Mam też pół roku aby ukończyć wszystko w miejscu, w którym się znajduję. Naprawię wszystko żeby mieć 'pustą kartę'.
Blog też zmieni się na lepsze. Będą tematyczne posty, nie żadne pitu-pitu. Zamierzam co sobotę coś dodawać. Dlatego zapraszam!
Wam na ten rok życzę spokoju i duużo szczęścia! Żebyście byli szczęśliwi i cieszyli się z tego jak jest!
To będzie dobry rok.

Pozdrawiam! <3

23 komentarze:

  1. Zdecydowanie rok 2016 zapowiada się świetnie :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też znalazł się taki post :) Śliczne zdjęcia i ciekawie piszesz <3
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie
    http://by-oczii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia! Mam nadzieję,że ci się uda ♥ I oby ten rok był lepszy. Na pewno jeszcze tu zaglądnę

    Może wzajemna obserwacja? Wspierając się nawzajem możemy osiągnąć więcej :)
    projectad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jakoś pożegnałam 2015 z brakiem tęsknoty :D

    OFFICIAL PATTY ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie życzę Ci, żeby wszystkie Twoje postanowienia zostały zrealizowane! :* Też zamierzam pracować nieco nad sobą.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w nowym roku! Super post i zdjecia! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. oby ten rok byl super!:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę wytrwałości w postanowieniach :) Jesteś śliczna!

    http://eyenjf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia w trwaniu w postanowieniach :**
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny mox, powodzenia w realizacji postanowień
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie też wszystkiego dobrego i mobilizacji do spełnienia celów ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że ten rok był dla Ciebie taki dobry :D Mam nadzieję że 2016 będzie, jeśli się da, jeszcze lepszy :)

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę że sylwester minął ci super :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia w realizacji ;)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow twój blog mnie zachwycił! strasznie tu miło , fajnie napisane oraz estetycznie :) jesteś bardzo ładna , zazdroszcze urody !!
    Bardzo mi się tu spodobało , na pewno będę wpadać tu częściej :)
    Co powiesz na wspólna obserwacje ? ja juz! ;*
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow świetny blog, naprawde mi się podoba, będę tu wpadać częściej :* oczywiście obserwuje i zapraszam do mnie, jeśli mój blog też ci się spodoba to zaobserwuj :* http://mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny mix zdjęc:)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/01/ddob-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Też życzę ci dużo szczęścia i żeby twoje plany się spełniły :*
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: my----reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post! Cały blog również fajny :)
    Zapraszam do mnie może ci się spodoba :)

    http://itsmenatalie00.blogspot.com/

    Jeśli chcesz może wspólna obserwacja? napisz w kom i zacznij :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczescia w nowym roku! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  21. My akurat oglądałyśmy Listy do M hahaha

    TMblackandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz ♡